top of page

איך לבחור ביזיבורד - לוח פעילות לילד

עודכן: 17 בפבר׳ 2022

מה חשוב לקחת בחשבון בקניית לוח פעילות


בחר תוכן

לוח פעילות קלאסי הוא לוח שעליו מוצמדים חלקי משחק גדולים וקטנים שתינוק יכול לתקשר איתם: מנעולים, תפסים, דלתות, פאזלים, תוספות, כיסים, דמויות וכדומה.


מילוי לוח פיעילות ומורכבותו תלויים בגיל הילד, בגודל המשטח, בדמיונם של היוצרים ובמחיר.


לוחות פיתוח מיועדים לילדים מגיל שנה עד 5-6 שנים. ילד בן שנה יכול לשחק עם חפצים וחומרים גדולים המחוברים ללוח. הילד יגע בהם בעניין, ילחץ על הכפתורים, יזוז ויתפתל. זה בטוח - הוא לא יוכל להכניס אותם לפיו או לשבור אותם. בזמן שהילד משחק, לאמא יהיה זמן לעשות עסקים או להירגע.


לילדים מגיל 3 עד 6, הם מייצרים לוחות גוף עם פרטים קטנים. ניתן להסיר אותם, כי הילד כבר לא מושך חפצים בלתי אכילים לתוך פיו.



להחליט על מחיר

ליתר דיוק, יש צורך לקבוע את היחס בין מחיר ואיכות. עלות לוחות עסקים נעה בין 300 ש״ח ל-800 ש״ח בהתאם לגודל, צורה, מורכבות ומספר החלקים.


אל תכלול חלקים מסוכנים

מטעמי בטיחות, הסר מיד אפשרויות של לוח גוף עם חשמל, שרשראות חדות ואלמנטים דומים. אני משוכנע שמשחק עם דברים שעלולים להיות מסוכנים אינו מקובל.


חסרון נוסף הוא הנוכחות של טקסטיל. תוספות בד על צעצועים כאלה אינם ניתנים להסרה, מה שאומר שאין דרך לשטוף את האזורים הללו, לנקות אותם מאבק ומזהמים אחרים. הם הופכים אוטומטית לצברים של חיידקים. זה רע אם, עם הזמן, הבד מתחיל להתפורר, והילד יוכל לקרוע ממנו את החוטים.


חשוב לבדוק את הצעצוע ולוודא שאין בו פינות חדות, קצוות או חפצים שעלולים לפצוע את הילד. מחברים לא צריכים לבלוט החוצה.




חקור חומרים

הניסיון הראה שלצעצועי פלסטיק יש לעתים קרובות ריח מוזר שנמשך זמן רב גם לאחר הרתחה או אוורור. בנוסף, פלסטיק יכול להיות שביר ועלול להכיל חומרים מזיקים לילד. שקול זאת ובחר ביזיבורד מתוך עץ.


עדיף לבחור צעצועים שקל לטפל בהם. לדוגמה, לוח פעילות ניתן לנקות מלכלוך בעזרת מטלית רכה - יבשה או לחה מעט בלק רהיטים.

שאל במה מכוסה הצעצוע: אם משתמשים בצבעים לא יציבים ולכות רעילות, משחק איתו מסוכן לבריאות הילד.


חשוב לזכור שלא ניתן להרטיב או לאחסן מוצר עץ בחדר לח.


בחר עיצוב

ביזיבורדים מגיעים בגדלים שונים ואפילו בצורות שונות: מלבניים, עגולים, בצורת קוביות ובתים. ניתן לעשות כל אופציה לפי הזמנה, אבל אתה צריך להיות זהיר: יצרנים ארטיזנליים יכולים להשאיר דיקט לא צבוע, ברגים וברגים בולטים, קצוות גולמיים.



תן לילדך הפתעה






233 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page